Tymczasem warto przekonać się do wszelkich zmian nawyków żywieniowych.

Gdy wielkimi krokami nadchodzi jesienna aura, a dni są coraz krótsze i chłodniejsze, wiele osób martwi się o swój stan zdrowia. Oczywiste jest to, że jesienią a także zimą dużo łatwiej jest się przeziębić lub złapać grypę. Dotyczy to przede wszystkim osób mających obniżoną odporność, które mają wyjątkową skłonność do częstych infekcji. Chociaż przyczyny niskiej odporności są różnorodne, możemy spróbować zaradzić temu w naturalny a także bezpieczny sposób.

Osobom często zapadającym na przeziębienia bez wątpienia pomoże całkowita zmiana obecnej diety oraz wprowadzenie do niej produktów ,które są bogate w wszystkie witaminy niezbędne do prawidłowej pracy układu immunologicznego. Chodzi tu przede wszystkim o kwas l-askorbinowy bądź witaminę C. Jednak niektórzy z przyjemnością przyjmują zwierające ją pigułki, a podchodzą sceptycznie do pozyskiwania tej substancji z źródeł naturalnych. Podczas gdy warto przekonać się do zmiany naszych nawyków żywieniowych, bo owoce a także warzywa oprócz tego, że dostarczają niezwykle cennych witamin, to niezwykle pozytywnie wpływają na cały organizm a także pracę sporej ilości wewnętrznych układów. Pośród owoców w szczególności wyśmienite źródła witaminy C to na przykład dzika róża, czarna porzeczka, acerola, rokitnik a także cytrusy. Ogromne jej ilości znajdują się też w poszczególnych warzywach. Są to brokuły, natka pietruszki i czerwona papryka.

Więcej: kwas l-askorbinowy